onsdag 25 juli 2007

nu är det nära ;)

Göteborg... ohoo! Det ska bli SÅ SKOJ! Nu längtar jag  :)


 


Kappsäcken är packad å det viktigaste för lillan, Anders som han heter... han packas ner först i morgon... ;)


 


 


 


 


 tidigt i morgon bitti  packar vi pärlan full och sticker iväg ett tag


Å roar oss rejält .. här ska minsann åkas karusell =D


SPÖK HOTELLET GASTEN ska också få ett besök av oss om jag törs ...


 


NU ÖNSKAR JAG ATT VI FÅR UPPEHÅLL Å EN SAFE TRIP


OCH ER ÖNSKAR JAG VÄRLDEFULLA DAGAR OCH GOD NATTS SÖMN!


 


snabb dusch nu sen ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz


 hej svejs på ett par dagar ;)

7 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir en härlig tripp! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. det så mysigt. Kramisar

    SvaraRadera
  3. vännen, och roa er kungligt idag/B

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad25 juli 2007 kl. 15:31

    karusell för mig med, bara älskar det, Hoppas ni får det jätte härligt, och ni får lite sol i alla fall,. kram

    SvaraRadera
  5. Nu snurrar du väl för fullt kan jag tro! Kramar

    SvaraRadera
  6. ...det lugnt på semestern och ha det så kul...

    SvaraRadera
  7. har det jättebra! Kram på dig!

    SvaraRadera