måndag 30 juli 2007

Va skönt!

Denna solskens dag har jag haft tvättstugan igen.. Linne å handuks vända, så nu är allt rent å luktar gott! men jag blir så trött! Fan va med trappor jag har... ingen hiss.. värsta stepup passet med tyngder.. *S*


Nå väl, jag är NÖJD! det är ju så skönt när de inte finns nån tvätt alls, som JUST NU!


Min lilla 10 åring är duktig å har hjälpt mej både där nere och med att bära, så snart ska vi åka till nya MAXI på Erikslund, har jag lovat henne.


Hennes passion är gosedjur, å de va visst ett sådant hon sett där som hon ville ha..  


så Okej!


Kram å Go kväll på er !


 

3 kommentarer:

  1. så det är väldans skönt när det gäller tvätt..men alla andra mina boenden har legat på tredje vån..märkligt haha o utan hiss. Ibland stoppa jag ner nån unge i tvättkorgen när jag inte kunde lämna dem ensamma/Bless

    SvaraRadera
  2. de e me nya handukar, innan de rutnar o lucktar skit!!

    SvaraRadera
  3. maskin i lägenheten! Jätteskönt, för annars hade jag fåt släpa i väg tvätten 300 meter typ bortåt i bostadsområdet! Jag har tvättat lakan i dag jag! Nattiskramar

    SvaraRadera