måndag 16 juli 2007

lessen.. =(

 


Just nu känns det som om att jag har inga äkta vänner att umgås med i den här stan.


Å då känns livet tomt kan jag lova..


saker dyker upp efteråt, från de tysta..


Jag känner mej helt utanför, varför blir jag så ledsen över att jag inte blev tillfrågad och bjuden till vänners festligheter? Å ingen som frågar, svårt att acceptera å vara glad just nu.. Känns som alla utom jag vet om vad som händer och är accepterade,  å det värsta av allt är, att jag har ingen aning om vad jag gjort för fel....



saknar..


En vän som tröstar mej när jag tvivlar på mej själv å min existens


vad ska jag göra åt känslan - att jag är så fel ? ...


 


 


 


 

3 kommentarer:

  1. ja när man upptäcker att vänner som man trodde var ens vänner helt plötsligt sviker, blir det ledsamt. Men finns det 1 bland alla så räcker det. Jag kan va din bloggvän om du vill :-)/B

    SvaraRadera
  2. Är en hemsk känsla,att känna så.
    Vi är många här som vill vara dina vänner skulle jag tro,
    Stora Kramar på dej Trulsan

    SvaraRadera