onsdag 20 augusti 2008

This morning...

Känner jag mej trött och blöder näsblod. Blir ingen morgon promenad idag, utan en Kvällspromenad med katten.


Ev. om det passar så åker jag ut till min vän på landet och tar misse med mig. 11an är i skolan dag 3.. den värsta dagen verkar det som. Hon var Sååå trött, så trött.


I går gick jag en timme iallafall och det känns bra. Försöker skaffa nya sundare vanor igen och där ingår morgon promenader :)


Funderar om jag ska ta och boka ett möte med en studievägledare också. Kanske dax att plugga lite på allvar. Kognitiv metodik kursen är kul och steg 3 börjar den sista Aug. Har lite läxor att göra och behöver friska upp minnet efter enledig sommar. Så det är vad jag ska göra nu.


Först ska jag kika in till er =)


Ha en fin onsdag

6 kommentarer:

  1. Även hos mig vill inte barnen upp ur sängen... Man får riktigt ruska om dem flera gånger innan de överhuvudtaget orkar stiga upp och då blir det stressigt värre... Kram och ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas dan tar sej för dej. Visst är det jobbigt för kottarna när skolan börjar. Dom har ju haft det ås lugnt i sommar. Kramkram och ta hand om dej.

    SvaraRadera
  3. eller gör allvarliga försök. Men det blev sent i går i alla fall. Imorgon börjar skolan för töserna./Bless

    SvaraRadera
  4. bara ha en mysdag, sköt om Dig. Englandskramar

    SvaraRadera
  5. Länge sedan! Kognitiv metodik låter onekligen intressant! Och vilken härlig bild!

    SvaraRadera
  6. Det var ett tag sen så jag tänkte att jag kikar in o säger Hej. Hoppas du mår bra, kram på dig.

    SvaraRadera