torsdag 7 augusti 2008

Vaken !

Godmorgon!


Jag är vaken tidigt idag. Sitter med en kaffe & väninnans laptop. Funderar över när jag sist var uppe så tidigt.. Har just ätit frukost tillsammans med C. Är kvar i Sala. frissan har just gått till jobbet. =)


A ville stanna kvar hos J i Sätrabrunn över natten så då valde jag att övernatta hos min vän också. Lite närmare att hämta lilldonnan i dag.


Som vanligt hade vi mycket att prata om jag och min väninna, kanske mest om hennes nyfunna kärlek. En jurist. Och kanske.. lika mycket om en 10 år äldre man..


Är 10 år äldre bra eller för stor ålders skillnad?


 


 

4 kommentarer:

  1. är gift med en kvinna som är tio år yngre än honom... antar att det går det med trots att de inte alltid dela samma intressen... Hon vill vara ute och flänga på medans min bror är lite mer stillsam av sig och får ta hand om deras två barn som visserligen är i tonåren nu men ändå... Tonåringarna flänger runt de oxå så min bror får leta reda på dem i tid och otid... Det har inte hans kvinna tid med... Så det är nog en del skillnad att vara mycket äldre eller mycket yngre i ett förhållande oxå... inte bara rosor som sagt... Kram!

    SvaraRadera
  2. så ordnar sig mycket. Det kan bli lite mer slitningar då han är 70 och hon 60, men det löser sig. Jag var gift med en man i nästan 35 år som var 12 år äldre än mig. Visst, vi hade en del kontroverser som andra kanske inte har då, som är jämngamla, men man kan ju vara "olika" på så mycket annat än ålder. Kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Tatiana Karas-mediawhore7 augusti 2008 kl. 13:49

    moooooooooooooooooorning!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. kärlek och gemensamma intressen är 10 år ingen skillnad
    ha en bra dag

    SvaraRadera