torsdag 21 augusti 2008

Torsdagmorgon


 


 


snart är den första skolveckan avklarad.  I går gjorde jag en internet shopping för nåra tusen. Hmm.. Det kostar när barn blir större och när en själv ändrar storlek också. Måste uppdatera bådas våra garderober. Undrar om jag orkar hård städa min garderob i dag, och verkligen ta bort det jag "kanske använder" någon dag eller "bra å ha" kläderna som också bara ligger på hög..


Igårkväll var vi ute på en timmes skogspromenad med missen, han var så glad :) Det är skönt även för oss så klart. Idag är det sådant regnväder så jag vet inte om det blir någon promenad alls.


3 dagar av 3 har jag ändå vart ute och rört på dököttet så jag får känna mej nöjd med det. Idag är jag inte på hugget alls, det var jag inte igår heller.. Känner mej tråkig och osocial, vill liksom ingenting. Var utbjuden till stugan idag, åden ligger så mysigt vid mälarens kant, mår jätte bra av att vara där egentligen, men jag bara orkar inte .. så jag stannar hemma. 11an  utan anhörig på denna ort med en far som är gruvarbetare och inte har mobilen på under arbetsdagarna, så.. Nej jag ville vara hemma av flera orsaker... Det är ändå en timmas resa enkel väg.


Känner mej på ett skit humör. Tur jag är ensam hemma denna dag..


är väl kanske tjejgrejer som spökar... suck, det är jobbigt hur som helst. Gnäll,gnäll å fy vad jag gnäller..


På Em ska A ha besök och innan dess så ska vi åka till andra sidan stan & byta nått par skor som inte passade..


Nu ska jag ta hand om mej själv så det blir lite lättsammare här..


 

6 kommentarer:

  1. Har man såna dagar, och det måste man få ha...kram

    SvaraRadera
  2. ...hoppas Du känner Dig lite bättre nu. Passa på att läsa VLT på nätet idag, där finns en artikel om att vi V-åsare är lite gnälliga... så det är alltså OK att ha en INTE BRA dag med lite gnäll..hihiii Kram på Dig från Gurkan i England

    SvaraRadera
  3. och trolsk bild. Känns det bättre nu? Klart sådana dagar också kommer, svårt att undvika, humöret kan av olika orsaker gå upp och ner. Då du går ut med missen, är det i kattband då? Det är skönt att röra på sig och nödvändigt ibland. Kram och ha en finfin kväll.

    SvaraRadera
  4. och passa på och njut ordentligt

    SvaraRadera
  5. go natt..Hoppas du får sova gott..Kram

    SvaraRadera
  6. på dig Ninispinis ..... upp 4 i dag ..... kan ej sova som vanligt ..... ha en fin dag .... Puss

    SvaraRadera