tisdag 5 augusti 2008

MYS

Hello


 


I dag är det regn & blåsväder, myspysardag/kväll blir det.  Ska bara åka för att hämta ut en AVI som jag inte vet vad den innehåller. Ska också hem till en kompis för att låna hennes Twix medans hon är på semester i Halmstad :) *snällt*


Sedan ska vi bunkra upp med lite gott, lilldonnan & jag. Hörde inget från kursledaren om programet, så jag belutar mig för att vara hemma idag också. Jag känner mej ganska trött.


Känner just nu för en bra bok.. En kärleksroman skulle jag vilja läsa =)


Äger ingen sådan .. men kanske skulle ändra på det ;)


 

6 kommentarer:

  1. Regn och blast, som gjort for att stanna inomhus. Har i California ar vi inte ens i narheten av detta. Solen skiner som vanligt for fullt om dagarna och jag foredrar nog detta framfor regn och blast. Hoppas att du och dottern far det helmysigt under hemmadagen.

    SvaraRadera
  2. Mys som mycket du kan regn och blåst är som gjorda för mysaktiviteter
    du undrade vad jag ser fram emot ja normala rutiner för med sig mycket gott (förhoppningsvis)
    ha en sköööön myspys dag
    kram Offy

    SvaraRadera
  3. ÄR JU ALDRIG HELT FEL,,;-)
    DET ÄR MYSIGT MED BLIXT OCH DUNDER,,,, SNACKA OM URKRAFT????
    KRAMEN / SIR F

    SvaraRadera
  4. Ska visst plaska lite i morgon också. Åker till IKEA , men bara till matavdelningen som ju är ganska stor de utländska affärerna, i morgon bitti tillsammans med en annan "Gurka", så det blir väl deras urbilliga English breakfast som start på dagen, för gubbsen ville också åka med... Jag handkar väl lite sill, Kalles, bryggkaffe m.m.. En annan svensk kompis behövde stora runda knäckebröd. Struntar i resten av affären. Ha det gott med godiset... Kramar

    SvaraRadera
  5. o hoppas att allt är bra därhemma... Kramis o natti-natti

    SvaraRadera
  6. Idag är det uppehåll och faktiskt tittar en liten solstrimma fram *L*.
    Ha en bra Onsdag. Hörs

    SvaraRadera