torsdag 28 augusti 2008

Torsdagstrött

efter allt spring i Stockholm och på stureplan igår, så känner jag mej rejält trött idag..


Det var en rolig dag att vara fotomodell för en dag =) bli sminkad och någotsånär fixad i håret :)


vi åkte 9 och kom hem först 21. Började med att vi blev målade sedan fixades hår, efter det var det att vänta och byta om.. 3 ombyten.. 3 tjejer.. 70 bilder var. Det tog tid å det var varmt. Men som sagt, riktigt roligt! Köpte ungefär 40 av dom. Kul att ha kvar, spara och göra ett fint album.


En heldag i Stockholm avslutades med ett par cider och en godköttbit till middag. NU ska jag bädda sängen, lägga mej ovanpå å läsa på inför kursstarten =)


 


märker att jag visst upprepade vissa saker från tidigare blogg.. *S* jaja så trött är jag idag =)


Tack måran för din kommentar i tidigare inlägg ;)

14 kommentarer:

  1. Fint kort hörru! En trött torsdag får man allt unna sej ibland. Kramar

    SvaraRadera
  2. Men likaväl trött. =)

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol28 augusti 2008 kl. 16:13

    Ny karriär på G eller ? Något du vunnit?
    Fotomodell!
    Jisses.. ha det bäst! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Både i dina fina kommentarer och på bild! :-) Gav bort en "modell-för-en-dag till en kompis, hon blidde GÖRGLAD men än har hon inte hunnit dit! :-) Tyckte liksom att det den finaste gåva man kan ge e väl bättre självkänsla, å få se hur vacker man är! :-) Så jag sambon o en vän gick ihop. Kändes så bra att få glädja! Hoppas du e glad idag. Kram

    SvaraRadera
  5. för en dag är inte dumt, hihi... Kram!... (Jag hann faktiskt krama om mina barn idag innan de försvann till sina skolor.)

    SvaraRadera
  6. Tatiana Karas-mediawhore28 augusti 2008 kl. 17:23

    med all sannolikhet ut som en prinsessa tror jag!

    SvaraRadera
  7. Måste ha varit en härlig må-bra-dag, o kul erfarenhet! Softa på du, efter alla intryck från gårdagen.... Kramiz

    SvaraRadera
  8. de tagit på dej, om de e den du visar??

    SvaraRadera
  9. som en riktigt lyckad heldag
    själv har man inte fått ett par limpmackor engång :-)
    kram

    SvaraRadera
  10. som en riktigt lyckad heldag
    själv har man inte fått ett par limpmackor engång :-)
    kram

    SvaraRadera
  11. att det blev en fin o rolig dag i Stockholm för dig då...=) Tack förresten för din kommentar hos mig. Jo, nu tänkte jag försöka hålla mig här lite iaf även om det kanske inte hinns med varje dag. Man har ju liksom ett liv som ska rulla på här utanför bloggen oxå....=D Önskar dig en godnatt för det behöver du nog nu när du är så trött. Kram!!!!

    SvaraRadera
  12. hade glömt att du skulle på det .... ser ut som det vart lyckat .... Grattis .... Kram

    SvaraRadera
  13. Jag gissade rätt =) Å du blev inte vacker bara me smink å styling eftersom hela du e fin sedan innan!!!2 sidor har man å båda räknas,men jag gillar folks insida.Den ger mest å du har en fin personlighet å då ett ditt shyssta skal på utsidan bara bonus *fniss*..Men visst känner man sig snygg med hjäp å smink =) Då blir även jag förvandlad ifrån träskpadda till drottning..hihihi..pöss på dig snygging!!

    SvaraRadera
  14. Ja det måste ha vart jätte kul, jag fick också det erbjudandet men jag hade ingen som vill gå med, kompisarna bara banga ur hela tiden :-( Jag ville inte gå själv...så efter 3:e ggr så boka jag av allt. Så lite avis är jag på dig ;-) Hoppas du får en bra fredag,kram kram

    SvaraRadera