måndag 4 augusti 2008

Hur ska det gå?

Hej!


Det där med att vända tillbaka dygnen tänkte jag på.. Fast å andra sidan, lägger mej inte så galet sent, bara det att jag sover som törnrosa *S*


Å lilldonnan gör ju som likadant. Ska bli ganska skönt när skola & kurser sätter igång för oss. Vi har ca. 14 dagar kvar på semestern.   Lite rutin skadar inte, även om det är skönt att göra som man vill, relaxa, äta på de mest tokiga tider, softa och ta det lugnt.


Jag blev tillfrågad om jag ville delta i en kurs denna vecka. Handlar om massage och avslappning. Rosenberöring tror jag. Kan vara intressant. =) Som en fortsättning på massagekurserna, lite extra & utvecklande av de teknikerna. Kursledaren ringde i dag, frågade om jag inte skulle komma.. Jag som sovit till 12, kan inte delta idag. Dagen är fylld av andra planer som IKEA besök med en vän och en tvättstuge kväll..


godagens gott folk! KRAM från mej

3 kommentarer:

  1. ok sova är skööönt önskade att jag kunde göra lika
    men är man norgon människa så är man
    rosenberöring har aldrig hört talas om går man runt och klappar rosor akta dig så att du inte sticker dig
    kram

    SvaraRadera
  2. det låter så där härligt slappt,som det skll på sommarn
    hoppas ni har det bra därnere
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Vad blev det för inköp på Ikea igår då???
    Är du månne på kurs idag?
    Hörs

    SvaraRadera