tisdag 26 augusti 2008

donar å grejar

Halloj!


 visst skrev jag i morse som vanligt... MEN.. Det försvann, sedan kunde jag inte logga in. Får se hur det går nu då.


I dag drog jag med mig ut en vän på 5 km prommis, skönt! När jag släppte av henne hemma så mötte jag en annan vän som bor i krokarna där, så jag följde med henne på en prommis till, med hunden. =) Känns lite i benen.


8 maskiner tvätta jag igår.. Sanslöst mycke! kanske redan skrivit det, vad vet jag.. =)


Har lagat massa mat och bakat idag En chokladkaka a´la ninis :) En stek också en köttfärssås. köttfärssåsen är tills i morgon till 11an å hennes pappa. Spagetti får dom koka när det är dax att äta.


Själv ska jag bort, hela dagen å kvällen.Ska bli riktigt kul =)


Berättar mer i morron.


 Ska också berätta vad mandis sa idag... *S*


Men det kommer i nästa inlägg, nu ska jag prova kläder ;)


KRAM å natti ... Ninis

6 kommentarer:

  1. Men var är du nu då? Är du färdigdonad och bara njuter? Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig :-) Jag skulle behöva din energi! Lycka till med klädprovningen och hoppas du får en bra dag imorgon! Godnatt och sov gott! Bamse krammar!

    SvaraRadera
  3. vad du varit duktig då....=D Hoppas allt är bra med dig o Mandis. Tänkte försöka komma tillbaka hit till bloggen igen nu efter sommarens uppehåll. Det har varit en bra sommar o jag hoppas att din varit detsamma....=) Nu lockar sängen, men jag hoppas att vi hörs snart igen.
    Kram o godnatt!!!!

    SvaraRadera
  4. det va 2 lika. å innan blev det ingenting.. mm

    SvaraRadera
  5. min energi är helt slut nu =)

    SvaraRadera
  6. sängen lockkar mej också Massor!!
    För övrigt är det bra med mej å mandis =) Hoppas du också mår bra.. KRAM

    SvaraRadera