måndag 25 augusti 2008

Ny vecka -Nya planer

Godmorgon.


Morgonrutinerna avklarade. Idag ska jag  friska upp minnet genom att plöja igenom en pärm med skriverier. Kursstart i slutet på denna vecka. . .


11an  njöt av ridturen men när hovarna skulle kratsas efteråt, så blev hon biten i huvudet av sin kompis häst.. Det var ju  förjäkligt... Jag själv rider inte, tycker inte om hästar alls. Jag var ute på Björnö istället.


I kväll väntar ett dubbelpass i tvättstugan sånt man måste. Mår bra är bara lite trött. Det är jag varje morgon =)


 

11 kommentarer:

  1. inte i hjäl dig bara /ler

    SvaraRadera
  2. Hon får ta hjälmen på sig nästa gång. Jo ridning var på schemat när jag var mindre. Men det kom andra intressen ivägen..hej hej

    SvaraRadera
  3. Nu är jag tillbaka i vardagen igen..Började jobba förra veckan och det känns fortfarande trögt att släpa sig till jobbet..
    Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  4. Tatiana Karas-mediawhore25 augusti 2008 kl. 18:26

    låtsas inte om min egna tvättkorg! usch-ångest!

    SvaraRadera
  5. ...tillbaka, eller åtminstone ge den elaka hästen en känga. Jag har också en häst som gärna ger ett tjuvnyp när man minst anar det. Nuför tiden brukar det räcka med att jag bara höjer rösten lite..."-du skulle bara våga" så håller hon sig i skinnet. Men det ligger 24 års tukt och förmaning bakom det...

    SvaraRadera
  6. det gick bra med att uppfriska minnet. Hästar som brukar vara så snälla, att den kunde bitas så där. Ha det bra denna måndagskväll, ja visst, tvättstugan skulle du jobba i. Kram och må väl.

    SvaraRadera
  7. sak, svaret har kommit. Kram igen.

    SvaraRadera
  8. man slapp tvätta och städa och göra alla de dära så tråkiga sakerna... Kanske helt underbart... Kram!

    SvaraRadera
  9. Bra att du mår bra.Hoppas det gick bra att plöja igenom pärmen;).Kram

    SvaraRadera
  10. Men Ninis då!!!Då har du inte fattat galoppen *ler*Ja menar dom 4 benya e ju rena pricken över i:et för själe..Tro mig!!Har haft häst sedan 6-års åldern =) Pöss

    SvaraRadera
  11. Lycka till med plöjningen av pärmen, hoppas det gick bra. Önskar dig en forstatt trevlig kväll, krammis

    SvaraRadera