lördag 23 augusti 2008

Lördag =)

Tack för era kommentarer dom värmer. =)


Skönt med sovmorgon ;) Bara det att ninis vaknade kl 8:15 pigg och utvilad *S* som ni vet, mkt. ovanligt..


Tog lång tid att somna i natt, titta på kl. senast 03:00. Det  är ungefär den tiden du går upp va, Tobbelobbe?? *S*


I dag ska min 11 och hennes bästis ut och rida Islandshästar  :) Blir kul för dom. Kostar 450 kr för 2 timmar, men det är hon så klart värd! Sedan blir väl så att hon ska vara med bästisen tills i morgon.


Själv ska jag göra lite annat. =) Lutar åt en sväng ut på landet.


Jo då nog blev det Björnöspåret igår. Så skönt så!


TREVLIG HELG!


KRAM/ Nina


7 kommentarer:

  1. Hästarna ska vara på landet.
    Så följ med dom dit.
    Nä! Jag menade inte att du var en häst! Men visst är det skönt på landet. Ja nu har jag kladdat lite här.

    SvaraRadera
  2. ...hänger med och rider islandshäst? Det är ju jättekul och inte så svårt....säger en som ridit i fyrtio år alltså....

    SvaraRadera
  3. det har jag inte hållit på med, bara då jag var liten. Men jag har en systerdotter som har och är jätteduktig, hon har tävlat också. Nu är hon instruktör. Skönt att du fick sova sen, och vakna utvilad. Ha det så trevligt denna lördagskväll. Kram.

    SvaraRadera
  4. och även ett litet bord, men inte på det sättet jag hade tänkt mej i morse när jag klev upp! Hehe! Kramkram

    SvaraRadera
  5. fått en trevlig dag töltat runt på en islänning
    hoppas du får sova bättre i natt
    ganska skönt attt gå upp tidigt på morgonen
    kram på dig

    SvaraRadera
  6. så har jag ej sovit nått ... är för ledsen ..... va rädd om dig min älskade Ninis ... kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas tjejerna hade skoj igår, och att du fick en bra dag. Kram kram Önskar dig en härlig söndag :-)

    SvaraRadera