lördag 9 augusti 2008

Nöjd å glad. =)

En lördag förmiddag.


Nyvaken sitter jag här framför bloggen med kaffet igen... Ett sätt för mig att sortera mina tankar och att i lugn och ro vakna till liv. A sover ännu =)


Tänker på gårdagen, men även på kommande kväll.


För att nämna något om igår så kan jag säga att nåra praliner hann jag inte köpa. Hade tänkt om och gav mig sent iväg till kondiset som ligger i området bredvid. Semesterstängt! Hm.. Det fick då lov att bli något enkelt.. Nobless. Hade ju en tid att passa. Det gick hem det också =)


Är glad över att ha träffa en "nygammal" intressant, trevlig & charmig person som påverkar mig med ett lugn som jag sällan känner. 


Återstår att se vad som händer.


 


Nu ska jag för det första ta hand om disken & duscha. Sedan ut med katten, efter det luncha.


Senare köra dottern till sin pappa för hennes mamma är bjuden på en födelsedagsfest i kväll. Ser fram emot den, det ska bli roligt =)


7 kommentarer:

  1. då, med en charmig person, ny vän kanske? Det behöver vi, koppla av med någon man känner harmoni och lugn med. Hoppas att du får en trevlig lördagskväll på festen. Kram.

    SvaraRadera
  2. det blir trevligt
    puss&kram

    SvaraRadera
  3. Ha dé bäst o kramiz

    SvaraRadera
  4. Åh vad glad jag blir för din skull:=)
    Det blir nog bra ska du se:).Kramkram

    SvaraRadera
  5. Om du missade det så skrev jag att jag va hos kotis inte hos en massör.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tatiana Karas-mediawhore10 augusti 2008 kl. 17:00

    puss tillbaka sötaste! goooooood mooooorning!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Låter spännande *L*. Hoppas att festen var trevlig. Ha en bra söndagskväll. Hörs

    SvaraRadera