fredag 22 augusti 2008

Fredag

11an knata upp själv i morse, så jag kunde ligga kvar å slumra till tio i 8 det var vänlignt av henne... Fixade lite frukost åt oss, åt sedan knalla hon till skolan. Jag själv dricker morgonkaffet nu & snart ska jag möta en vän vid spåret kl 9. Det är så skönt att det går åt rätt håll. Har blivit av med 5 kilo under vår å sommar. Det går inte fort, men då är det bestående har jag hört :) Jag är nöjd å fortsätter mot mitt mål =)


Humöret idag då? Förutom att jag är trött, så  tror jag det är bättre. Har inte hunnit känna efter, eller bli utsatt för något, som påverkar det direkt.... Hoppas det håller i sej.


Blev inte att byta skor igår, så det får vi då göra i dag iställe. nu ska jag dra på mig strumpor å skor å sticka till spåret. Kikar in till er under fredagen. Kram



 

7 kommentarer:

  1. att du och dottern får en fin fredag och helg :-)) Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Tatiana Karas-mediawhore22 augusti 2008 kl. 17:40

    trevlig friday!

    SvaraRadera
  3. Önskar Dej en finfin kväll. Hörs

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra o ha en riktigt mysig helg! // Det lönar sig verkligen att gå ner sakta men säkert, så go for it! Kramiz

    SvaraRadera
  5. i dag eller??? Kramsiar till Dig & 11:an

    SvaraRadera
  6. där ser man då e du snart i mål då .... underbart Ninispinis ..... du ser du kan bara du vill GRATTIS ..... Kram

    SvaraRadera
  7. Kul att du gått ned :-) Man ska gå ned sakta som du säger det är då dem inte kommer tillbaka kilona. Hoppas du fick en mysig fredag och önskar dig en trevlig Lördag, kram

    SvaraRadera