söndag 3 februari 2008

Vaken tidigt :)


 


Västerås har -4 och tonvis med snö. Det vräkte ner i går, sedan slutade det. Inatt har det kommit ännu mer. Jag som hörde vårfåglarna drilla i förrgår *ler*


Vaknade första gången halv 7 i morse, av nackspärr, det ger sig tame17 inte. Trodde det för jag blev mycket bättre under ett par dagar. Hoppas jag får träffa min lärare snart få be om massage. Skulle verkligen behövas. Lyckades somna om men halv8 vaknade jag igen av smärtan och stelheten. Och av traktorn som plogade. Tycks vara så att all snö hamnat utanför mitt hus, för han plogade och plogade och plogade... Lika bra att kliva upp, ser en vacker vinerdag gry utanför. Jag saknar min förlorade kamera... Ser tillfällen att föreviga precis utanför mitt fönster..

7 kommentarer:

  1. Jobbigt med nackspärr, finns välan inget värre. Hoppas det ger sig fort. Kramisar vill åka till dig idag, men då blir jag uteliggare, då skriver de ut mig! @#¤%&//(()=)=?? Japp Kram på dig SIS

    SvaraRadera
  2. e det snö ända upp på fönstret ...... tänk att du e vaken så tidigt .... du som somna så sent ;-) Puss

    SvaraRadera
  3. jag vill upp med tuppen men det ville inte min kropp :-( men jag ska passa på att fånga ljuset en stund idag,ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  4. Ja det känns som liite överkurs att snön ska komma nu!!! Men okej då det är ju sportlov snart så för barnens skull då är det bra.
    Hoppas allt är bra kram

    SvaraRadera
  5. Då kanske du är ute i snön och har det kul! Här är det grått o trist, kylig vind. Ha en bra söndag kram

    SvaraRadera
  6. det är inte nådigt, hoppas att det lättar snart. Vi har också fått lite snö, äntligen, men oj så halt. Kram till dig.

    SvaraRadera
  7. hoppas du snart blir bättr.. kram

    SvaraRadera