onsdag 6 februari 2008

För trött för bloggen just nu...


 


Må så gott /N

14 kommentarer:

  1. GUMMAN-LILLA, - OCH VILKEN OTROLIGT HÄFTIG BILD, -
    DEN NORPAR JAG, VÄNNEN MIN
    ENERGI-KRAMEN OCH PUSSEN PÅ KINDEN / SIR F

    SvaraRadera
  2. vilken underbar bild!!! Me like a lot! Sov gott sen och ta hand om dej! Kramis

    SvaraRadera
  3. lite samma känsla här! Får se hur det går! jättekramar åt ditt håll!

    SvaraRadera
  4. på dig lilla ninis ..... hoppas du kom i säng ordentlig i går .... och att du fick vakna och slippa dofter från kattskit ;-)
    Puss T

    SvaraRadera
  5. ta vara på dig... kramizar

    SvaraRadera
  6. på kinden å sov så sött....hoppas dagen imorrn blir bra.
    kram från umeå

    SvaraRadera
  7. dig en underbar helg, kram

    SvaraRadera
  8. ...och vila dig så mycket du kan...det måste man ibland. Saknar dig dock...men du kommer väl tillbaka när du känner att du orkar, hoppas jag :-). Kramis

    SvaraRadera
  9. Samma sak för mej. Man måste leva ett "riktigt" liv ibland också! Kram på dej!

    SvaraRadera
  10. I morron kommer jag å muntrar upp dig!!
    Kommer runt lunchtid, men måste ringa dig så jag inte åker fel.
    Ringer ikväll om du är hemma, annars får du ringa mig under dagen så . kram åsa

    SvaraRadera
  11. ÄR DU FORTFARANDE TRÖTTER PÅ BLOGGEN? - DU FÅR INTE,
    LÄGGA AV, ALLA BARA SLUTAR, HELA TIDEN, BUHU, SNYFT......
    VILA OCH KOM IGEN SEDAN, VISST???
    VÄNNEN, GE ÅSA-SJÄLISEN EN KRAM,
    SJÄLV SÅ SÄNDER JAG ENERGI-KRAMISAR TILL DIG, - OCH
    PUSSEN;-))
    HA DET JÄTTE BÄST NU, NI TVÅ - KOMMER ATT FÅ SÅ ROLIGT,
    DET TROR JAG.......................
    / SIR F

    SvaraRadera
  12. hoppas allt snart känns bra... bamse kramar till dig

    SvaraRadera