lördag 2 februari 2008

Stackars mej.. eller nått!

Denna Lördag


känner jag, 



att det behövs lite "fengshui" både i hemmet och i hela mej!


Jag får börja på det man kan ta tag i med enkelhet.. Dvs. Hemmet!


Känner mej helt i obalans idag och likaså igår.


Tröstlöst!


Ensam på ett sätt, fast ändå har jag sagt ifrån till en händelserik heldag av div. olika anledningar.


 


Jag orkar inte med att vara trevlig och intresserad av allt som sker, bland okänt folk blandat med folk jag känner igen..


Vill liksom bara vända ryggen till och inte delta i något fast samtidigt vill jag delta i allt.


Tror jag skulle behöva en sandsäck just nu... Känner irritation. Eller är jag ledsen?


Men..


Varför känner jag mig ensam då?


Har ju faktiskt gjort ett val..


**************************************************** 


Det du just har läst var ett prakt exemplar på vad PMS gör med oss stackars kvinnor, inte alls sällan och ganska ofta!


***************************************************** 


 

Ha en härlig Lördag!  Kram ninispinis! *ler*

2 kommentarer:

  1. DU KANSKE ÄR BÅDA SAKERNA, - IRRITERAD OCH LEDSEN?
    DEN DÄR PMS;N - KAN DRA ÅT.............................................
    MAN HAR VERKLIGEN INTE LUST MED NÅT, - OCH DU, SOVA SOM
    EN TONÅRING, DET GÖR JAG OXÅ, - OM JAG BARA FÅR;-)
    KRAMISAR / SIR F

    SvaraRadera
  2. Man har såna perioder ibland.....sov så länge du kan..jag unnar mig det när jag kan...sista tiden har varit för lite sömn för min del men nu i veckan så brast allt. Nya tag...tog en jätte prommis idag så det känns bättre för mig nu och jag ville gå en sväng till...men nu är det snöstorm :-( Ha en bra lördag och ta hand om dig kram

    SvaraRadera