lördag 2 februari 2008

Gomorron!

Lördag idag..  Vaknade kl. 10:00. Skönt med sovmornar. Jag har underligt nog aldrig kommit ur tonårssömnbehoven. Desamma gäller min dotter, hon kan sova länge bara hon får, och hon har varit sådan sen hon var bebis. Men det gjorde inte mig något, minns andra mammor i området, som var uppe från 05:00 med sina små!? 


Vad beror det på, att sömnbehoven är så olika hos människor?



Vänder ryggen till.. litegrann..


 


Vad ska ninis göra Idag då?


Tänker på min väninna, undrar hur det gick för henne på blinddaten igår.. Jag Måste ringa! =)


Ja, efter 23 igår fick jag höra att de vore bra om jag deltog i dagens kurs med start kl 9-18. Inget minne av att jag skulle ha hört eller sagt något om deltangande tidigare.


Kände att vila ut, för mig var viktigare.


Fråga mej inte varför, men jag känner mej lite för ur gängorna, för möten med massa nytt folk, och vill helst stanna vara kvar hemma. Får väl se om jag lyckas komma över de tankarna som ger den känlsan av olust. mandis ska till sin pappa någongång under dagen, men vet inte när. Känns hur som helst bättre att delta i kursen, när hon har åkt. 


 

5 kommentarer:

  1. vardag eller kaos... det är hårfint!2 februari 2008 kl. 11:41

    är skönt!!! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. måste man kunna unna sej sovmorgon :) Det är du värd! Jag är världens morgontröttaste mamma och hade oxå turen att få sova-länge-på-morgonen-bebisar. Ha en riktig skön dag!! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kommer den 10/2 iallafall. Skriver de ut mig för att jag har viktiga möten å social träning går jag raka vägen till UPPDRAG GRANSKNING och hon kan kasta sitt projekt in i skogen. SÅ ÄR DET! Kram SIS

    SvaraRadera
  4. det behövs ibland, jag kan ju ta det varje dag om jag vill. Men nog har vi olika sömnbehov allt. Vissa behöver bara 5-6 timmar, jag vill gärna ha 7-8. Ha en bra lördag. Kram!

    SvaraRadera
  5. ja de e gott att få sova... men här blir man alltid väckt... kramizar

    SvaraRadera