tisdag 5 februari 2008

morgonstund!


En stoooor kopp kaffe bjuder jag på! Här sitter jag nu, vaken innan väckarklockan, steg upp 6:30. Vaknade av kattskitslukt, inte så najs.. *ler* men vaddå, lika bra att gå upp och mocka då.


Nu är det ju rätt skönt att sitta här med min kaffekopp, en stund i tystnad, innan jag ska väcka lillan och fixa frukost.


Idag bär det av till Sala på arbetsträning igen då.. Hur det känns? ok tror jag. Skulle kännas bättre bara jag slapp ha ont och vara stel. fick massage igår, men stelheten sitter ändå kvar.


Kram ninis


 


 

9 kommentarer:

  1. vi behöver mer värme o sol då mår du bättre i kroppen...kram/Bless

    SvaraRadera
  2. innehållet i glaset! Inte bra med stel kropp, jag fick också massage igår! Kanske det hjälper om du hoppar o skuttar o svänger på hela kroppen till bra härlig musik varje dag? dansidansi! Värmefilt i sängen, Kram på dig ninis!

    SvaraRadera
  3. du gillar arbetsträningen, hoppas ditt onda,stela går över. Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  4. ja jag tar gärna kaffet... hoppas du får en bra dag.. kram

    SvaraRadera
  5. gött med kaffe*S* jag e ju lite senare än du,men jag gillar ju kallt kaffe så det e lugnt;)
    hoppas du inte har för mkt besvär när du jobbar....
    du får ta ett varmt bubbelbad till kvällen...
    kramisar

    SvaraRadera
  6. Varit bra...den kaffe glaset skulle jag behöva nu :-) ha det gött krammiz

    SvaraRadera
  7. för kaffet!!*ler*.Hoppas du mår bättre och att du får en bra dag!Kram

    SvaraRadera
  8. Har druckit ett par stycken faktiskt. Men jag ska inte iväg utan drar filten över mej i stället! Det är min healing! Kramkram

    SvaraRadera
  9. kaffe när jag såg bilden! Hoppas arbetsträningen gick bra! kram

    SvaraRadera