fredag 22 februari 2008

To day...

Ska ninis städa upp hemmer å rota fram lite svalare kläder =) hihi.. Nu är det nära! KALYPSOS Ö ;) finns en historia där..ska bli spännande att upptäcka!


Vill ha ett fint hem att återväda till, så känns det ännu bättre att komma hem sen. Jag ska ut på en promenad också för att hämta hem min hoj, den behöver jag ju nu, när jag inte är bilburen längre.


Kattpigan är snäll nog att komma och hämta missarna under dagen och natttransporten har jag ny lyckats ordna till och från flygplatsen.


Inte inatt, men i morgon natt.. då sticker vi, några dagar.. jag å lilldonnan =)


kram kram.



 

10 kommentarer:

  1. visst e de gott att komma bort några dagar.. å städa innan man åker e ett måste.. de e tråkigt att komma hem till röran.. hoppas ni får de bra, bamse kram

    SvaraRadera
  2. håller med trollmor om städet,hi! kramar nu o ta hem värme tack!

    SvaraRadera
  3. Komma ifrån och till värmen! Lycka till och tack för dina rader i min blogg! Ha´re!

    SvaraRadera
  4. Bort och iväg och se andra platser. Skönt att ha det städat och fint då du kommer hem igen. Ha det bäst. Kram!

    SvaraRadera
  5. gud så härligt det låter...varma stränder...ljumma vindar....vackra byggnader*S* nu vill jag åxå åka iväg...
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  6. Jag åker gärna med om det finns plats :) Hade varit gött de..Kraam å så höres vi innan du sticker ändå

    SvaraRadera
  7. för kramen!Hoppas ni får en trevlig resa!!KRAM till dej med

    SvaraRadera
  8. tittar in för att önska dig en trevlig helg. kram

    SvaraRadera
  9. ha en härlig tripp då....*ler*....många kramar till dig.

    SvaraRadera
  10. ....ska du iväg på äventyr?

    SvaraRadera