måndag 4 februari 2008

Måndag morgon

Godmorgon.


Tur det finns kaffe som piggar upp. Vaknade 8:15 av att det ringde på dörren. Lillans pappa som lämnade hem lite kläder (dessvärre kom termobyxorna också hem, liksom mössan) Jag får hälla i mig lite kaffe sedan går jag en promenad, förbi och lämnar det hon behöver på skolan. Ska ställa om timern till cupévärmaren också. Skönt med en varm bil när jag ska I väg.. Thaiträning i dag. så här ser denna vecka ut


 


                                                               


Mån Thai


tis. jobb                                                   


ons. thai


tors. jobb


fre - har en hel del skrivjobb också som någon väntar på att få...


 


Men nu först en kaffe o en morgon promenad! Hoppas du får en fin start på veckan. kram N

9 kommentarer:

  1. du får en bra vecka och att allt blir som det ska :))
    Kramis på dig

    SvaraRadera
  2. kaffe måste man ha på morgonen! ha det så skönt på din promenad...funderar också på att ge mig ut en stund...man tänker så bra när man är ute och promenixa. Jag brukar gå ut en runda i veckan med en kompis. Förra gången var vi ute och gick i fem timmar och bara pratade...om allt. Shit vad ont i rumpan jag fick efter det...men ...ändå... vad skönt det kändes. Vi är varandras terapeuter:-)...tur att ingen hör oss när vi sätter igång;-). kramis. ha en toppendag!

    SvaraRadera
  3. du ninis ..... glöm ej bort att promenera bara .... du vet hur viktigt det e ..... inte bara fara omkring me bilen inte ..... Puss

    SvaraRadera
  4. har under armen får mammor ha i huvet! Hihi! Men jag tror att det är så! Säkerligen kan det vara åt andra hållet också, men min erfarenhet, har lett till detta faktum. Hoppas det känns bättre i nacke och rygg i dag!
    Puss å kram

    SvaraRadera
  5. Efter-regn kommer sol4 februari 2008 kl. 12:06

    behändig vecka! ha det toppen!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  6. vardag eller kaos... det är hårfint!4 februari 2008 kl. 16:17

    men en himla bra dag i alla fall... hoppas din dag blir minst lika bra, i solen...

    SvaraRadera
  7. GOSIG OCH VARM BIL, - VECKAN SER BEHAGLIG UT, TYCKER JAG
    HA DET BÄST, GUMMAN
    KRAMISAR / SIR F

    SvaraRadera
  8. du mår bättre.Och att din vecka blir bra!Kram

    SvaraRadera
  9. Ninis!Hoppas du får sova gott!Kram

    SvaraRadera