måndag 18 februari 2008

Måndag


det var segt att komma upp för oss i morse - inte den bästa sömn inatt. Lillan va ledsen å längtade efter sin pappa. Kände väl av att det blev en dag för lite med honom. Inte lätt att vara 10 år. Hon somnade runt midnatt efter ett långt telesamtal med sin pappa. Aldrig har deras klass sovmorgon heller, varje dag börjar hon runt 8. I dag är det den längsta skoldagen, lektioner till 15.00


 


Själv har jag en del att stå i.


Känns som det är mycket som ska lösas inför resan och arbetet utanför stan.. egentligen borde jag också delta i en kognitiv specialundervisning, fick reda på i går kväll att läraren har en sådan i dag. Men jag måste prioritera tvätten hur tråkigt de en låter..eftersom vi ska resa bort.


Mycke som ska lösas innan lördagen. Men hur som helst så Ska det bli riktigt skönt att åka bort från Sverige å njuta mitt i Medelhavet några dagar =) längtar!


Ja hur mår jag då? Stress och Oro i magen faktiskt, kanske lite resfeber? ;) för övrigt helt OK.


Ha en bra dag kram å puss! N


 

4 kommentarer:

  1. resan skall ge dig positiva vibbar även före ni kommer iväg..*ler* Lugn o fin nu/Bless

    SvaraRadera
  2. Tiden har gått fort. Hoppas att ni får en härlliga dagar nu!! Sola åt mig med ;-) jag är så blek. krammix

    SvaraRadera
  3. kanske? Det brukar dyka upp, förväntningens resfeber kanske. Ha det fint och en bra vecka. Kram!

    SvaraRadera
  4. Resfeber, garanterat! Hihi! Tat lugn, det blir som det ska ändå! Kramkram

    SvaraRadera