söndag 3 februari 2008

så vart det kväller...

 


Det var skönt med en promenad i snöovädret, Tack till han som tjatar på mej *ler*


Tur jag har luva på jackan för de kom inte lite snö när jag var ute och vandrade =) När jag kom hem la jag mej och mediterade mej till sömns. Vaknade av ett SMS. Kunde inte svara, men de gör inget vi har ju kontakt på nätet ...Gick upp och åt lite lunch, somnade om igen och efter ca 30 min. ringde tele och väckte mig. Lika bra det, ska ju kunna sova i natt också. I morgon blir det till att träna thai. Då måste jag be att få bli tilltryckt själv på rygg och nacke, annars funger det inte att ge. Smärtar ju bara av att sitta upprätt å skriva på datorn.. Ja det är mycke gnäll här.. från mig mena jag. Tar och hoppar ner i ett varmt bad nu.


Ha nu en riktigt Gokväll du också... K R A M I S från N I N is..


 

3 kommentarer:

  1. Förstår att du har ont! Hoppas det funkar med lite knåd bara! Var rädd om dej! Nattakram

    SvaraRadera
  2. du får sova gott!Och att du känner dej bättre imorgon.Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas de e bättre imorgon.. har man ont får man lov att tala om de.. de e inte att gnälla.. kram

    SvaraRadera