fredag 1 februari 2008

Tacos morsaN

Tjenamors!


I dag.. är de fredag, å jag mår vällan Ok. lika så gör lillan. Hon blir hemma ikväll för hennes far har fullt upp med en flytt. Kul för A att äntligen få ett eget rum hos sin pappa! (verkligen dax för det, i denna ålder) Hon ska nog dit i morgon, men i kväll blir hon här hemma hos "Tacosmorsan" och spanar in let´s dance. =)


Har varit ute på en lång promenad idag, någon tjatade ut mej *ler* tack för hjälpen! Det satt en latmask i vägen! hihi. Men nu så! Jag är nöjd när motionen för dagen är avklarad och när jag får ha A hemma fast det inte är min fredagskväll. Skulle annars ha varit på Workshops inom hälsoområdet denna em/kväll.


Hoppas ni som vi, har det gott och får en mysig  och skön fredagskväll!


Kram Ninis

5 kommentarer:

  1. HON ÄR NOG INTE SÅ DUM;-) GODING DÄR.................
    KOLLA TV, - TILLSAMMANS KAN ALDRIG VARA FEL...............
    SKÖN-TV-KVÄLL MED LILLAN, DET ÖNSKAR JAG DIG, VÄNNEN
    KRAMISAR / SIR F

    SvaraRadera
  2. Jag älskar tacos,tröttnar aldrig. Uha vilken start på dagen du fick,men hoppas att fk inte tar alltför lång tid på sig så du får lite slantar...finns alltid håll att stoppa dom i. Ha en mysig fredagskväll,kram

    SvaraRadera
  3. De lät gott... ja här blir de tv kväll oxå.. hoppas den blir bra för dig.. Kram

    SvaraRadera
  4. ehhh har ej ätit i dag men i morgon så ... då slår vi på stort här jag och ungen då ska vi äta kalaspuffar som vi köpte på ÖB idag för 10 kr ett helt paket ... det blir morgondagens mat det

    SvaraRadera
  5. Det åt jag o kompis på köksgolvet häromdagen,mums! Ha nu en fin helg o kram!

    SvaraRadera