måndag 4 februari 2008

Healing!

 


Så vackert! var tvungen att delge er. Koppla in högtarlaren och lyssna!


Healing klick


 


Angels, answer me,
are you near if rain should fall?
Am I to believe
you will rise to calm the storm?
For so great a treasure words will never do.
Surely, if this is,
promises are mine to give you.
mine to give...

Here, all too soon the day!
Wish the moon to fall and alter tomorrow.
I should know
heaven has her way
- each one given memories to own.

Angeles, all could be
should you move both earth and sea
Angeles, I could feel
all those dark clouds disappearing...

Even, as I breathe
comes an angel to their keep.
Surely, if this is
promises are mine to give you.
mine to give...


 


 


sovgott =)

3 kommentarer:

  1. Ja vi är lika du å jag, finns väl inget bättre än sånt som healing. Ska du med på Storseans i Sala den 21/2?? Jag ska ringa dit idag å höra hur man går till väga, hör av mig sen. MINNS du tanten i amerika?????? Usch då, du får klappa till mig när jag kommer hem till er. Hahahaha. Kramisar SIS

    SvaraRadera
  2. Snacka om avkopplande :-)

    SvaraRadera
  3. TACK! - FÖR AVKOPPLINGEN, DEN BEHÖVDE JAG, LOVAR -
    MIN HJÄRNA GÅR PÅ HÖGVARV, - hmmm - INGET OVANLIGT;-)
    KRAMISAR VÄNNEN / SIR F

    SvaraRadera