onsdag 20 februari 2008

10:09 PIP

Hejj hej!


 


texten i förra inlägget är kanon den har ett budskap. =) Inte jag som författat den.. Vet ej vem men bra .. de är den!


Trist väder här idag, dimma å ett par minusgrader. jag ska snart ut på en lunch dejt med en väninna, sedan ska jag hem och ordna lite inför resan om 4 dagar sticker vi ! känns jättekul & spännande så klart. Jag älskar att resa utomlands. Det skulle jag helst göra flera ggr. om året.


Jag har alltid sagt att när jag blir gammal skaffar jag en husbil och bor på resande fot. Då är Amanda stor och jag kan säkert få komma hem å bo hos henne, på sommaren. om jag inte f.f äger min lägenhet dvs.


men då har jag säkert en timmerstuga i Kanada också hade jag tänkt. Vad ska jag där å göra?


Jo, jag ska fiska, jaga björn och ligga på björnfällen framför öppna spisen å sippa på ett glas rödvin *ler* Jorå, framtidsplaner har jag minsann!


men först...En stycke Malta visit.


Ha en bra dag å kom ihåg att dagdrömmar är viktiga! K R A M



 


 

15 kommentarer:

  1. goa planer minsan...Ja du man vet inte vad framtiden har i sitt sköte..Smaska långsamt o njut/Bless

    SvaraRadera
  2. Fin och underbar text du hade innan. Du förstår, jag har precis för mig att Kay Pollak läste den på ett föredrag...minnet är kort, men då var det så. Det finns så många tänkvärda ord, man behöver stilla sig ibland. Och drömma, visst? Ha´re gott!

    SvaraRadera
  3. Men du, jaga björn det är väl inte något som du gillar eller? Timmerstuga kan du ha ändå men låta bössan vara. Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. att Kay Pollak läste på sin föreläsning i Göteborg förra våren.Då skulle man även möta hinder å sura miner med frasen..: GULLE DIG *asg*Han hade mycke bra å å komma med den mannen..Kraam på dig å har du fått några rese-nerver ännu då??

    SvaraRadera
  5. du haft en bra dag!Kram

    SvaraRadera
  6. mysigt med framtidsplaner! Kanada låter toppenkul! jag brukar också drömma...mycket och ohejdat....ur det kommer det säkert någonting gott och som jag kan förverkliga...Kramis :-)...Och önskar dig en toppenresa! Resa är livet!

    SvaraRadera
  7. och resa!! Har inte hängt med på bloggen på sistone..Malta låter trevlig och det är nog varmt o skönt!!Ha det toppen kram

    SvaraRadera
  8. Skrattar åt mårans kommentar................
    Har sett Kay Pollaks föreläsning å jag kommer oxå ihåg "gulle dig"
    Ett fint uttryck. Hoppas du mår bra å får en fin kväll KRAM SIS

    SvaraRadera
  9. Jag älskar oxo att resa utomlands. Det va flera år sen nu, så nu börjar de suga i restarmen =) Mamma åker i sommar till Cypern, dit vill jag oxo åka. Kanske blir de en resa nästa sommar. Det kostar ju som sagt lite... Tänk om man hade ett ställe utomlands, det skulle vara nåt.... Ha de gott nattiskram

    SvaraRadera
  10. Hur har tösen det med flygnerverna då! Hon måste va heltaggad! Hihi! Nattakramar

    SvaraRadera
  11. vad det låter härligt...knäpp en massa foton och ha det grymt skönt.
    sen hälsar jag ju gärna på dig i Canada sen då....med min husbil.
    kramisar på dig

    SvaraRadera
  12. ha, drömmar.. de e en del av livet... hade man inte dem så hade de inte varit lika roligt. bamse kram på dig

    SvaraRadera
  13. Nu är det nedräkning....dagarna bara springer iväg. Ha en jätte härlig resa, och tack för dina ord. Krammar

    SvaraRadera
  14. du får en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  15. Vad innebär det här att skriva KRAM eller K R A M? Istället för bara kram.

    SvaraRadera