måndag 25 juni 2007

tänker vidare..


Release Me.…


 


Vad ska jag med honom till?


Varför vill jag träffa mitt ex ?


Låta honom leka med mej när det passar honom?


Som just denna kväll, Han ville att vi skulle ses men han svarar inte på sms som jag skickat ens.


Sitter här å känner mej dum.. fyfan va dum jag är . . .


Vad går runt i hans huvud undrar jag när man behandlas som hans lilla boytoy att ta fram ur garderoben å leka med, när helst han vill.


Den enes bröd den andres död eller va säger man?


Vart såg jag en redig karl i honom?  Jag som alltid sa att han va inte min typ.


Den Typen sitter nu som en svetsloppa på min hornhinna!


Det har gått 1 ½ år sedan vi separerade. Å jag förmår inte att glömma.


Kärleken den kärleken, den håller i sej, jag kan inte plocka bort den Fast jag vill!


 Dessutom är dörren stängd för andra så länge jag plågas med längtan till mitt ex.


Jag har ett problem kan man säga..


Han är svag för en stund - jag är alltid svag för han.


 

Olycklig kärlek hur botar man den?

1 kommentar:

  1. Ja, olycklig kärlek är vi experter på...INTE.
    Man kan ju inte ens skära bort den, då blir det ju bara ännu mer tragiskt =)

    SvaraRadera