torsdag 28 juni 2007

Anti -stress

Det är så skönt! Någonstans fast jag saknar ibland, så känns det som jag äntligen börjar få kontakt med mina egna känslor igen.. Det gör mej lycklig inombords. Dom har varit borta länge, länge. Men sedan jag blev ensamstående igen, så har jag börjat hittat det där som fick mej att må bra. Att leva.


Jag kan inte höra en sång, läsa en artikel, eller se på tv utan att fälla en tår  Men lika mycket av glädje som av empati för andra. kanske låter dumt, men det är jag! Känslo människa som tror stenhårt på att ödet visar en vägen.


Hur ont det än gör så händer allt av en anlednig till något bättre!


 


Måste allt vara så förfärligt besvärligt? ;)

1 kommentar:

  1. Visst är mycket besvärligt, men man får ju lärdomar varje dag som stärker upp en, Fick det idag av vår gemensamma vän....
    Fick ont i skallen, men jag är tacksam för att jag inte kunde skicka oro till nån för en önskning. Bra karma syrran.... sovgott!!

    SvaraRadera