torsdag 28 juni 2007

I gryningen

Tog jag detta kort från mitt fönster där jag bor, kom inte in på bloggen då runt halv 5 men så här såg det ut


så vackert Inte sant?


Vad gör att jag är vaken så tidigt då?


jo... nattdjuren.... Mina Nyblivna inne katter som inte får gå ut för grannarna..


Dom är på semester nu! =) Ute i det fria och jagar råttor på åkern hos en vän till mej som bor i ett hus på landet =)


Det värmer mitt hjärta att dom får vara ute på jakt som dom älskar allra mest..


Å min Dotter.. Hon blev också kvar å hälsa på för hon nändes inte lämna katterna där, å dessutom är tvillingarna rätt skoj att leka med fast dom är grabbar tycker hon ;)


 


En morgon bild till :


vackert uppåt också =)

2 kommentarer:

  1. de är perfekt att du svar på bloggen min ibland hinner man inte med att kolla tillbaka, utan då svara man dem som kommenterat i sina egna inlägg kul att du tittar in. Jag har tre katter ju o de är ute hela nätterna trots grannars protester.. men jag har ganska bra koll..de söver hela dagarna nu....men vipps nu har jag inte sett dem på ett par timmar. Och de ena riktiga jägare...bär hem allt de får tag i uuuääck hehe/natti

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, druckit vin?? Bilderna va så suddiga??
    Nä syster yster jag bara skojade, jag vet ju att du inte skulle göra så. Kramisar storsis

    SvaraRadera