onsdag 20 juni 2007

En Ny dag - Nya friska tag


                              En underbar årstid!


 


Midsommarafton på Fredag,  Då ska jag och min dotter på bröllop och barndop, så det blir nog en trevlig afton i badelunda.


Det blir en nykter midsommarafton för mig, som i fjol.


Bröllopsfesten fortsätter ute i tortuna, men jag antar att jag åker hem istället för dit ut, jag har ju grynet också är jag pigg på midsommar dagen, (när alla andra ligger och mår illa av snapsandet ;)


Och jag har lovat att städa festlokalen på midsommardagen tjänar en liten slant å de behövs ju som alltid.=)  så idag gott folk, ska jag ut oh hitta mej en billig och snygg klänning (Hmm... hur nu det ska gå ihop) ett par skor och en bröllopsgåva.


Men först en dusch!


Ha en härlig dag och glöm inte njuta av naturens gåvor så som smultron på ett strå!



                                     KRAMIS


 

1 kommentar:

  1. Gillar det du skriver, vi kan ju bli spökskrivare åt varann :))
    Jag hoppas min 17åring dyker upp, men han har väl annat för sig. KRAMIS SIS

    SvaraRadera