tisdag 19 juni 2007

Semestertider..

 Å va härligt! Det är det här jag tycker är semester på riktigt. Har i mitt liv haft turen att kunna genomföra 2 såna här riktigt långa resor, men den här sommaren får vi vara glada om vi kommer till Öland.


  Jag vet inte varför jag längtar dit, men jag gör det. bara ta bilen hyra någon billig liten, Inredd lada (tänker .. med tvestjärtar inneboende) likt den semester jag hade med min mamma och systeryster runt 1977 =)


 


  Nej fan, nå tvestjärtar vill jag inte ha omkring mej. Jag vill ha bräckt vatten långa sandstränder med grästovor på. Men främst lugn & ro. Det är väl egentligen vad semester är. Lata dagar utan måsten.


Den 5e juli börjar min ledighet, bortsett från en återkommande helgsyssla jag har åtagit mig.


Ibland undrar jag om det var så genomtänkt..Ska nu sammanställa alla arbetade timmar, som jag inte skrivit upp, så jag får veta hur länge jag ska stå i tacksamhets skuld.


 


 


 


Man ska itne vara så Blåögd


En hjälpande hand kostar ibland mer än det smakar...


 


allt från mej.. återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar