tisdag 19 juni 2007

En grön kanin

jaaa va roooligt =)


Plötsligt fick jag klarsynthet i dagens tidigare funderingar, nu sitter jag här  å VET vad jag ska göra på semestern med min dotter


 


                            


 


                             Det är DIT vi ska..


                              25e JULI och 26e


Ölands hemska tvestjärtar får roa sej utan att krypa på mej denna sommar.. och jag får mätta munnen efter min plånbok ;)


Vi ska bo på vandrarhem och än så länge vet lill grynet inte nått om vad som komma skall! Det blir nog en glad överraskning för hennes önskan var åtminstone att få åka en dag till GRÖNALUND.


Men lite bättre än så kan jag nu få ge henne å det känns kul!


Hade velat vara borta en vecka men de får vänta tills ekonomin blir bättre för det SKA den bli har jag bestämt men för ;)


Ja min storasyster har lärt mej att tänker man massa positiva tankar så blir det så i ens verklighet Å det vill jag tro på !


Nu sitter lillgrynet i badet å ropar : FLYTSKÅÅÅÅL mamma..


Ja ja, det kommer de kommer.. En grej jag skämde bort henne med som liten.. lite gotte i en plastskål som flyter runt i badet *S*


Simma lugnt kära medmänniskor!


 

1 kommentar:

  1. det var ju himmla gulligt med den där flytskålen ju! *ler*

    SvaraRadera