torsdag 24 januari 2008

Torsdag morgon - håller tummarna!


Hej! Här har det snöat i natt.. flera grader plus ute nu..Vaknade på fel sida idag (eller var det beroende på omständigheterna? lillmissen har börjat bajsa överallt utom på sin låda.... HUR gör man?)


 I dag håller jag tummarna för min syster som ska in på en obehaglig undersökning..


Önskar det går fint för dig och att resultaten gör oss lättade. *kram*


Jag håller tummarna för mig själv också, som ska på ett möte i Sala inför arbete. Åker dit alldelens strax. Frukost, dusch sedan iväg. ska samåka med en kvinna från AF.


P.s När jag ändå håller mina tummar, så kan passar jag på att hålla dom dör dej också, å då hoppas jag att du får en bra dag! *ler* KRAM


 


 

8 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra! Kattenfår du sätta i lådan om o om igen! Kanske en olycka,men ändå! Kram o ha det bra!

    SvaraRadera
  2. många hållna tummar idag Åsa! Det behövs, för hon känner sej säkerligen ganska liten! Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol24 januari 2008 kl. 12:18

    av hållande tummar! Tänker på er.. allt ska gå bra!
    kram klarakajsa....hoppas katten fattar vitsen med sin låda snart!
    räligt är det, kanske en annan modell av låda? Kanske en annan typ av sand? Lycka till,hälsa syrran!

    SvaraRadera
  4. många som tänker på goa Åsa, att det ska gå bra, även med resultatet. Lycka till du också, i Sala. Katten, det är svårt men det gäller att passa den hela tiden och visa på lådan, bära den dit då den börjar krafsa, men är det ingen hemma så är det svårt. Kram och sköt om dig väl.

    SvaraRadera
  5. att det ska gå bra för Åsa. Håller tummarna för dig också: LYCKA TILL! Vet inte vad jag ska råda angående katten. Kan ju vara så att hon tycker att lådan ska städas bättre? Jag hade till helt nyligen en helt underbar liten randig älskling som började göra just så som din katt...ja och en hel del andra konstiga saker. Det visade sig att hon hade en hjärntumör...skittrist:-( Ha det gott och en jättekram /LG

    SvaraRadera
  6. gick lika bra för dig idag som för syrran din och mig :)) Natti natt å sov gott,då de e dax..Kraam

    SvaraRadera
  7. hoppas de har gått bra idag.. kram

    SvaraRadera
  8. ...med jobbet. Tydligen gick det ju över förväntan för syrran, vilket glädje mej mycket!

    SvaraRadera