onsdag 16 januari 2008

Onsdag Morgon

Denna natt.. fick jag flera sms som stör vilan,  jag har alarm på mobilen och vill därför ej stänga av den heller..


Denna morgon..Försov vi oss nära på. Läste av smsen, och kan säga att jag hellre hade varit utan dom..


 Denna dag..ska jag tänka om ang. mobilalarm på morgon och satsa på en ny klockradio i stället :) så kan mobilen stå på ljudlöst om natten.


.. så ska jag åka och hämta ut lite pengar från "glada hästen i spiltan" En secondhand ridsport affär. Jag lämnade in ett å annat där innan jul och nu har dom sålt det åt mig =) Stanna till på effecta för att se vad dom tar emot för ting, har ett förråd som behöver tömmas, och plånboken börfyllas på inför våra semester dagar =) Just ja, rensa papper, leta på pärmen med betyg & meriter ska jag också göra. Hörs lite senare! sen sommar minne :)

6 kommentarer:

  1. älskade Ninis .... man kan stänga av mobilen .... jo man kan det alarmet går igång ändå .... det e så ... det e sant .... om du ej tror mig så testa .... sätt alarmet och stäng av den en stund så ska du få se ...... Pussar Tobbe

    SvaraRadera
  2. dags att vara tydlig och sätta gränser till personen i fråga som skickar sms som su INTE vill ha..Varför skall du gå o köpa en klockradio för att skydda dig..Nä vännen tänk på dig o tösa och stäng av mobilen, gör som tobbe säger..Och ta konsekvenserna av att sätta gränser för denna person..Sånt här gör mig upprörd att någon annan tvingar sig på....Kramar på dig och duktig tös som skall fixa så mycket idag..Önskar jag orkade de med../Bless

    SvaraRadera
  3. som ska fixas..Säger som dom andra ..Säg ifrån ordentligt å stäng av mobilen,den ringer ändå..Kramiz

    SvaraRadera
  4. Kommer du ihåg baren? Jag fick ju aldrig va med där, så nu har jag bestämt mig för att göra en snutt,om dan om mig hahahaha
    Jaaaaaa vadåra!!!! Jo jag tänkte det en egen dokusåpa på youtube hahahaha............. å här förstås.
    Lite olika temor idag är det VÅR. Skäms nu inte ihjäl, du vet ju att jag är tokig, men att det GÖR inte så mycket hahaha. Kram sis

    SvaraRadera
  5. måste stänga av mobilen så att du kan sova ifred. GRATTIS, du är omnämnd i papperstidn i dag med en bra sak som du har skrivit. Kram och ha det bra och hoppas du kan sova bättre inatt.

    SvaraRadera
  6. ...är det jobbigt. När jag har jobbat natt och alltså då sover på dagen så vågar jag inte stänga mobilen. En gång har 12 år brutit armen och en gång har han brutit foten. Givetvis de gånger som jag har jobbat...

    SvaraRadera