måndag 28 januari 2008

Godmorgon

En släng av kräksjukan har nått min dotter, tyvärr.. Stackars henne! Så idag är vi hemma båda 2. Hon har kräkts 2 ggr i natt, förhoppningsvis kommer det inge mer under dagen.


Vad som kommit över mig det vet jag ej, men något är det. I fredags var jag på massagekurs och lärde mej taktilmassage, meningen är då att jobba också med sin egen kropp, ergonomiskt.. Jag måste ha missat det, eller så har jag åkt på något annat för sedan i lördags har jag ont i en stel nacke & stela axlar.. känner mej handikappad idag och känner olust över kräksjukan.


Ska köpa lite Dofilus å blåbärssoppa, vitpeppar har vi redan tryckt i oss en gång..        

4 kommentarer:

  1. kräksjuka är ju bara så bläää...ha det så bra ni kan...Kramis

    SvaraRadera
  2. hoppas ni mår bättre snart. jo mina bakfylle piller heter resorb...vätske ersättning ( fick inte skriva det,formulera om det)tar 2 innan läggdags,har aldrig varit bakis efter jag börjat med dem....men nu vad dom ju slut :-( ha en bra dag,kram

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol28 januari 2008 kl. 14:44

    aldrig hört innan.. nyser väl bara då!
    Krya på er fort!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Efter-regn kommer sol28 januari 2008 kl. 14:44

    aldrig hört innan.. nyser väl bara då!
    Krya på er fort!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera