lördag 26 januari 2008

Ja säger då det..


 


Hihi! Kollade just på let´s dance å matte visst är han snygg men.. Stel som få vad de verkar å därmed inga snygga moves!  Nej, han borde komma hit å få lite Thaimassage.. *ler*.. mycke sträcka å tänja, böja å bända.. Om jag fick hålla på tillräckligt många gånger, så skulle jag kunna få han lika smidig som "Kniiiiiiiiip kvinnan på 61 år"..


Susanne Lanefeldt heter hon va? *ler*


I morse sa Gert Fylking så här.. - Ja, om Susanne går ner så där i spagat en gång till så fasnar hon väl! Hahaha.. jag kan inte rå för det men med min humor så flabbar man högt, fast man är ensam hemma sådana gånger..  Undrar av vilken orsak han tänkte.. Haha!  Så, tänkte jag.. fräck humor eller nått.. *S* Ska kika in till er nu å se hur ni har det. Kram N

5 kommentarer:

  1. Håller med dig.. Fnisss...
    kram å natti natti

    SvaraRadera
  2. Men jag vet en som är ÄNNU snyggare DET DU sis!!!!
    Skulle du bra gärna vilja veta va??? Hahahaha men det får du inte nix no näpp. Not yet........................ Sov gott hörs i morron å hälsa släkten!! Kram SIS

    SvaraRadera
  3. jag vet vem Åsa menar ;-) mig sååååå klart .... hon har så god smak den tjejen ...... och du vet du vad hon tycker att han fjollmattepatte e okey bara .... det e bra det ..... puss

    SvaraRadera
  4. Hoppas du sovit gott? Jag missa lets dans jag :-( men men det är sånt som händer... Haft full fart...ha en bra dag,krammar

    SvaraRadera
  5. Du e allt bra såld på Matte du! Hihi! Kramar om och önskar dej en fin dag!

    SvaraRadera