tisdag 22 januari 2008

Min dag.

Ska fixa en god frukost nu, handla sedan.. slut på det mesta.. gillar inte det. Nej de ska finnas lite smått å gott i kylen, frysen å skafferiet. Baka? ja, kanske... Måste införskaffa hygienart. också slut.. tvättmedel med.. Har dubbel tvättpass i morgon. Foder till djuren.. "benke å toti" vill ha knakisar =)Ja, rensa pärmar skulle kännas bra att få gjort, men hur kul är det? Retuern skulle jag också behöva svänga förbi.. Men först frukost å sedan en promenad.. KRAM

6 kommentarer:

  1. Efter-regn kommer sol22 januari 2008 kl. 10:51

    Att kika in! Just det! Måste GÖRAS en del denna dagen!
    suck, varför har jag ingen lust?
    Ha en go tisdag så rensar vi pärmar ikväll tillsammans..hihi.
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  2. måsten och borden! Det är de som låter så tråkigt! Det hade varit möe roligare utan dom! Kramkram

    SvaraRadera
  3. på en och samma dag? Verkar vara en nyttig frukost, så du kanske fixar allt. Kram och Lycka till.

    SvaraRadera
  4. sugen på juise....massa is å gud va gott;))
    har du provat vattengympa....det e så jäkla gött å plaska i varmt vatten*S*
    sen kör jag ju lite pilates nu åxå....ganska kul det med.
    Då har ni lika mkt snö som i umeå då;)
    kramisar

    SvaraRadera
  5. Än så länge har jag struntat i mina måsten idag. Hade annars en vision hur min dag skulle bli...i går alltså...kanske får jag lite energi framåt kvällen:-)...kramis:-)

    SvaraRadera
  6. Ja du vi kanske kan ses på torsdag om de inte lägger in mig? det hade vart jättekul ju. Ringer om jag orkar. Kram sis

    SvaraRadera