onsdag 23 januari 2008

himmel å plättar!

Se ut och uppåt!!


Va vackert det är ute... snarlika färger på denna text som på himmlen utanför. Vackert! Saknar min kamera som försvann på nyårsafton.. Brukar inte du se tillfällen, när man bara önskar att man hade en kamera till hands?


Missen väckte mig kl 7 i morse. Bra  det Bagheera. *ler* har lite svårt att skriva här, lilla smirre ligger i mitt knä under tangentbordet å har värsta gosbehovet.. Bäst å klappa på han lite då =)


I em. ska vi fixa lillan ett nytt pass!

12 kommentarer:

  1. Vi hade åxå en underbar himmel här i morse när solen gick upp. Hoppas du får en fin dag, kram

    SvaraRadera
  2. är inte bara vackert ute det e skönt oxså .... puss

    SvaraRadera
  3. här med , mysigt. Jag har förväntan att flytta känner mer o mer glädje/Kram

    SvaraRadera
  4. lillan här sa att det var snyggt på himmlen! Hihi! Jag fick dra henne baklänges i sulkin till dagis, för att hon skulle se på snyggheten. Lustiga dom é! ha en finfin dag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. det finns stunder som man vill fånga med en kamera. Ibland lyckas man men ibland kommer inte alla detaljer till sin rätt. Myspys med missarna du...min hittade jag på köksbordet...blev förvånad att hon låg där...har aldrig hänt (och hon får inte det heller) Men jag kom på varför; har flyttat om växterna lite grann och i fönstret står det en ampellilja som är sååå god att tugga på! Kramis på dig! Ha det gott :-)

    SvaraRadera
  6. Ja det var vackert här i morse oxå, men jag hade ju mobben :-))
    Är lite seeg nu efter att varit uppe, ska nog ta å sova middag tror jag. Ha en bra dag, kram sis

    SvaraRadera
  7. I ett par dagar,men idag e han grå!!Å så kom det fjun-snö som inte la sig..Å visst fick jag jobbet :)) Så tack för grattiset...Kram å må gött

    SvaraRadera
  8. Nostalgi på mitt inlägg!! Du å jag syrran Kram sis

    SvaraRadera
  9. skrev om träning stämmer precis..Att det ska vara så svårt att komma i gång! Men jag har bestämt mig! Nästa vecka skriver jag in mig!! ha det toppen kram

    SvaraRadera
  10. Bara grått och vått! Må bra!

    SvaraRadera
  11. funnits flera gånger då jag skulle velat ha kamera med, bl.a då jag såg ett par roliga ekorrar, fast de är så rysligt snabba. Här är det mulet och ingen vacker himmel, kanske kommer. Ha det fint. Kram!

    SvaraRadera
  12. Mm måste klappa issen :-) Tråkigt att din kamera försvunnit :-(
    kram

    SvaraRadera