söndag 27 januari 2008

Söndag

Hej!


Tack för era kommentarer, alltid lika trevligt att läsa dom! =)


Gick ut i morse, på en promenad. Solen sken å det såg riktigt trevligt ut utanför fönstret. Väl ute så blåste det tyvärr skit kallt! nåja vi gick en  rask promenad iallafall. Sedan gjorde jag i ordning en hotellfrukost åt oss =)


Har just sagt hej då till mina gäster som övernattade, vi fick liksom med oss sällskap hem, från Sala igår. Det blev sent både för mej, c,  och barnen. Men vi hade Trevligt! =)


Var uppe redan kl 8 i morse, å det var riktigt mysigt att ha sällskap till morgonkaffet vid köksbordet. Pappan till barnet är på väg över på kaffe sedan skulle han ta med sig donnan till Loppis å kika, själv ska jag vila =)  


Hoppas du har det bra förövrigt. KRAMIZ

11 kommentarer:

  1. ...skönt i solskenet. Här lyser också den stora otäcka lampan. Vi får väl se om jag orkar masa mej ut en stund! Må bra!

    SvaraRadera
  2. ja här e solen oxå helt underbar.. visst e de skönt att få se den..
    hoppas in söndag blir bra. kram

    SvaraRadera
  3. Det var ett tag sen jag var hit...har varit platt som en matta..hehe
    hoppas allt är bra ..kram

    SvaraRadera
  4. Härligt! Må så gott nu o ha en fortsatt trevlig söndag! Kram

    SvaraRadera
  5. det inte va min son du plockade med dig hem från Sala :))
    FÖr han ska sitta på tåget hem nu..hehehe...HA det gott, pöss på dig

    SvaraRadera
  6. är det så härligt att solen har tagit sig hit i dag,. önskar dig en fortsatt fin söndag,. kramen

    SvaraRadera
  7. att solen ville titta fram idag. Härligt! Men du har rätt, det blåste, snålt. Hotellfrukost, inte dåligt, ingen vanlig havregrynsgröt då, eller? Kram och ha själv en bra dag.

    SvaraRadera
  8. ...har verkligen varit en strålande dag idag. Hoppas att du vilat så gott.

    SvaraRadera
  9. BÅDE SOL INNE OCH UTE, - SKÖNT MED MYSET, - VILL OXÅ UT
    I SOLA - SNART SÅ.......................
    KRAMISAR / SIR F

    SvaraRadera
  10. ja här har det varit toppenväder soligt och skönt men lite blåsigt. Jag har varit ute hela dagen och känner jag på öronen är de fortfarande kalla :-). Ska ta mig ett varmt bad snart och lägga mig tidigt med en god bok och myspysa! kramis

    SvaraRadera
  11. iranska oljebörsen27 januari 2008 kl. 20:27

    Sol, sol, sol. Skit skönt. Puss och kram

    SvaraRadera