torsdag 17 januari 2008

prome..NIX..

blev det *ler* Jag vet inte vad det beror på, men jag fasnade i köket. Med wim i ena näven å disksvamp i högsta hugg så har jag nu väckt upp mitt kök från vinterns dvala.. Jag börjar hitta ett skinande blankt fint kök under lager av fett och damm..Det är inte klart ännu.. Låter äckligt, jag vet! Men fast att jag städar en gång i veckan så håller det sej inte. Nej ibland måste man grovstäda..Grundligt!  Då menar jag i ugnen bakom ugnen, spisplattor, i alla smala skrymslen med en kniv under trasan, kakel..  hyllor å skåp in och utsida på allt i hela köket.. Tokryck igen va? hmm.. *ler* Jag har aldrig påstått att jag är normal heller ;) Återgår efter fikarasten som jag tog här, till resten....



undrar om jag hittar någon sån här i något skåp... =)


 

5 kommentarer:

  1. lova att jag aldrig hittat nån sån i mina skåp inte*S*
    men visst e det lite kul å städa så där lite spontant:)
    jag fick en jättekorg med spagrejjer när jag var i gbg en sån skulle du haft.hade rea på freeport å då kostade den 450 tror jag ...så det e bara å åka dit*S*(kungsbacka)
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  2. Pallar inte riktigt idag, vart sjuk i magen igen Kramis sis

    SvaraRadera
  3. trodde att du hadde besök av Wimm ..... hmmm lät lite konstigt först .... wim i ena handen .... hmmm ... kram

    SvaraRadera
  4. va du har gnidigt, du e dutti du....
    O ja skulle me behöva puttsa lite.
    Kramkram!!!

    SvaraRadera
  5. dåligt samvete jag fick. Veckostäda det går väl ann, men grovstäda, nej, det är jobbigt värre. Kram och God Natt.

    SvaraRadera