tisdag 29 december 2009

natt igen

.. å jag är vaken. lyssnar på hur man når framgång på alla plan genom the secret, det är spännande det låter så enkelt. tankar blir saker är då budskapet igen..
I övrigt har de varit en ok dag. Jag är ju ledig inga måste. Jag har ändå kontaktat mäklare, och sett över kalkylen för kommande år. Låter präktigt.. jag tycker de allafall. Men excel är bra.

Fick oväntat besök idag, trevligt. Maria å Krille kom förbi på kaffe å jag fick en paus i kalkylerandet.
Har pratat massa massor i tele idag och ärligt talat inte varit utanför dörren. Sov till halv 2 idag. sent.. somnade sent i natt som var också. I morgon är de nya friska tag, för att överväga och fatta beslut om lägenhet och hus. Ringa banken också kan va bra.
Känner mig trött, blir en lugn stund nu i sängen tills man somnar, hoppas på en godnatts sömn.

så skriver mer i morgon.

Å plus och minus listor, det är bra vad de gäller allt!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar