torsdag 17 december 2009

men heeej :)

long time..


Ja vet inte varför jag är in så sällan, men det har säkert en naturlig förklaring, som allting annat olika behov, olika perioder..


Pluggar på som attan, å det flyter på. Ser med tacksamhet fram emot morgondagen. Sista dagen innan lovet. Blir julbord och lite jippon i morgon..


Å sedan, då ska jag bara vara ledig å gotta mej. 3 hela veckor ;) Inte illa va?  


 


Det blåser så vinden viner i huset där jag bor.. Det är riktigt mysigt här ute i skogsbrynet. Vackert med vinternaturen utanför fönstret tycker jag. Det är närmare 10 grader kallt just nu, och i kväll har braskaminen gått varm :)


Jag och tolvan har klätt våran söta lilla julgran idag. Pimpade den med blåa och vita kulor och tjockt vitt glitter, blå ljusslinga och en vanlig julgransbelysning.. FINT !


Vi var å köpte en igår, En äkta så klart. Doftar ljuvligt. När snön kom då fick hon julkänslor.. Ja, det är tidigt att klä granen redan.  Vi är ju inte hemma så mycket i jul då valde vi att få njuta av den redan från nu istället.


Mycke snö att skotta nu för tin!


godnatt ;)


 

2 kommentarer:

  1. en riktigt mysig jul och ett GOTT NYTT ÅR. London kramar

    SvaraRadera
  2. Ja klart man ska klä granen och få hinna njuta av den :) Låter som en väldigt fint pyntad gran :) Önskar dig och dottern en fin jul. Kramar i massor

    SvaraRadera