måndag 28 december 2009

I natt ligger jag i min säng, i går somnade jag tillslut på soffan, Kl var väl kanske 04:00 innan jag slocknade. ja just nu är de en period där de inte är lätt att sova. Därför skriver jag i denna blogg just nu med detta innehåll. Det kommer ändra sig vart efter, beroende på vad jag har för nå i tankarna för tillfället.

I bakrunden hör jag Bob Proctor.. Hört talas om han?
Annars kan jag berätta att han är en del av "the secret" filmen. Han pratar om hur han kontrollerar vilken vibration han befinner sig i, och hur han kan kan få drömmar att slå igenom.
Han säger att Du själv är den som bestämmer vad du tänker - så tänk positiva tankar. Så mår du bättre.. Fråga dej själv vad vill du ha?? å tänk på saken noga. Fokus på det, så kommer du få det, ja det hela kallas för Attraktionslagen. Å du ska få de du vill ha, tänk på det du vill å se det som om de vore verklighet... Å massor med mera..
Är du intresserad av detta, som jag lyssnar på, så sök the secret ;)

Vem är jag då? Bakom dessa rader ligger en trött tjej/ kvinna i sin säng med laptop på magen. Ålder är 39, mamma till en tjej på snart 13 år, ensamstående, 2 katter å i ett hyrt hus på landet, bostadsrätt i stan, pluggar utanför stan..

Vad tänker jag på då? På Bob Proctor, på om jag ska få sova i natt, om det jag lyssnar på hjälper mej att koppla av, om jag ska bo kvar här och tillslut lyckas sälja lägenheten eller flytta tillbaka till stan, kommer jag få hyra huset längre än till slutet på nästa år, när första kontraktsperioden går ut, gör jag rätt som säljer BR, eller borde vi flytta tillbaka, hur ska pengarna täcka alla utgifter? sanningen är den, att en ensamstående mamma med 2 husdjur å CSN som enda inkomst kanske inte har råd med både en lägenhet å ett hus?

Hur har jag lyckas hitills? Jo, jag fick in en hel del pengar.. Men va hjälper de nu dom är slut. sådant gör mig sömnlös. Konstigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar