tisdag 22 december 2009

brrr...


 


i morse vaknade jag av att det var kyligare än vanligt. å mycke riktigt. minus 19 grader ute och det känns även på insidan av huset.


Bara klä på sej och gå ut efter ved så jag fick fart i braskaminen. sakta kommer värmen tillbaka. Jag sover ganska bra när det är runt 18 grader i huset, men i morse då var det inte 18 grader....


Visst är det ett vackert vinterlandskap vi har, så här ser det ut utanför mitt köks fönster :)  fast de känns när det blir så här kallt..


Päls å mössa på idag!


kramis Nina

7 kommentarer:

  1. utsikt Du har... Hoppas verkligen Ni får en trevlig Jul. Kramisar ♥♥

    SvaraRadera
  2. Bylta på dig så du inte fryser bara! och mys med dottern! kram Geddan

    SvaraRadera
  3. vilken vacker bild. Det ser härligt ut, ett riktigt julkort. Jag vill önska dig ett Gott Nytt År 2010. Kram.

    SvaraRadera
  4. Önskar Dig & 'tolvan' ett riktigt bra kommande år. Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt är bra på din julledighet. God fortsättning på det nya året! Kramis :-)

    SvaraRadera
  6. God fortsättning och hoppas du har haft en fint nyår :) Kramisar i massor /Pane

    SvaraRadera