tisdag 29 december 2009

klockan..

på denna sida fungerar inte.. kl är nu 05:32 och jag har inte somnat ännu.. det är verkligen inte bra, och jag kan inte exakt sätta fingret på vad orsaken till det är..
Att jag ens kan hålla mig vaken fast jag ligger i sängen under täcket? märkligt va?
Jag tycker det.
Medan ja skriver så tänker jag på vad jag ska göra "i morgon" men i morgon är ju redan idag.
Jag har viktiga saker att ta hand om först, per tele. sedan ska olivinpackningen duschas ur :)
jag ska ut och gå, för det behöver jag och jag känner att jag vill det.
Jag ska gå med en kompis tänkte jag, och hennes hund.
Senare på em. ska jag till en vän och fika.
när jag sedan kommer hem ska jag vika tvätt och städa undan lite så där.
I övermorgon kommer lilla donnan min hem, och de ska bli skönt. Tycker alltid de efter att hon varit borta hos pappa nåra dagar.
Hon ska på massage innan hon kommer hem, en present hon fått av sin farmor.
Bra grej.

Utanför kör bilarna redan förbi, stackrare som är på väg till jobbet.
kl är 05:40

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar