måndag 28 december 2009

kom på att

jag hade inte skrivit klart ännu, de finns mer små orosmoln på min himmel, å bloggen är bra, för att komma på vad som är de som ligger i ens undermedvetna, eftersom vi skriver så får våra tankar sin plats å sitt utrymme i just en blogg. på nått vis, så är det ju som att lyssna på sig själv?
Här kommer ju det jag tänker på Ut.. å Jag ser det på ett sätt, å du, på ett annat

orosmoln har vi alla, nångång,
tänker just nu på kärleken.. Den leken har jag inte lyckats förstå mej på.. I bland är de bra, i en relation - ibland utan.. Ibland saknas någon nära, å ibland står man inte ut med någon nära. Hur hör det här ihop?
För egen del Lyckades jag bli småkär i somrast, det händer inte så ofta kan ja säga. Killen var 9 år yngre än mig, spelar mig ingen roll, "hellre än äldre åldern" är ett faktum i min värld.
Va hände då? vi dejtade under 3 månader, då å då, aldrig på ett seriöst sett. Jag hade önskat det förstår jag i efterhand. Killen var snygg, attraktiv på flera sätt å spännande eftersom han var lite hemlig, kanske omedvetet men troligtvis mycket medvedetet från hans sida.
Vi lyckades med det som säkert de flesta kan lyckas med.
Vi missförstod varann, på MSN..
Det sjuka med det hela är att efter det slutade vi ses och höras på någon månad, killen gick upp i rök.
Tills en dag, när det passade han att höra av sig på just MSN.

Det hela ledde till att vi började ses igen, men mer ytligt. Hur bra var det av mig då? Jag som från början hade hoppas på mer fick mindre. Varför nöja sig eg. ?
Ja gjorde det, för jag hade duktigt intalat mig att den killen har ja inga känslor för.. vi kan leka på lika vilkor.
Jag Ljög för mej själv. Jag tyckte om han f.f.
Vad hände sen?
På ett mkt. märkligt sätt får jag via en vän höra talas om ett dubbelspel från hans sida.
efter ett msn resonemang så har vi inte någon kontakt igen.
de är ett orosmoln å i min värld vill ja inte ha en sådan dejt. Jag vill inte dela med nån annan.
otur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar