söndag 1 februari 2009

Söndag 1 februari

denna månad är de många i min närhet som fyller år.. Tror alla föddes i februari som jag känner *S* Nej, inte riktigt men nästan.


Hos Dr. så fick jag lämna 4 rör med blod och väntar på en remiss till röntgen för min armbåge.. Han trodde inte det var tennis och golfarm, som den tidigare dr. sa att det var. Så jag väntar på den remissen och på provsvar.. Vet inget ännu alltså. samma sak som innan bara.. Trött trött och ont ont ..


Får väl se om dom hittar nått eller om jag ska få hypokondriker stämpeln på mig *S* Fast jag VET ju att jag har ont, så är det..


Denna helg kan jag tacka goda vänner för smarrig mat och trevligt sällskap.


I dag är det förövrigt en vilodag.. ;)


tjingeling

3 kommentarer:

  1. Hoppas Du lagt presenter på hög under året då så du slipper lägga hela lönen på presenter.
    Ha en skön söndag//Hörs

    SvaraRadera
  2. varför inte? Självklart. Har du ond arm oxå så. Jag har ont öga *ler* men det bättrar sig nog. Kram Gäddan

    SvaraRadera
  3. Jag fick sova gott på kryssningen iallafall :) Känner mig gladare idag då jag har tagit tag i en del och det känns bra. Jag väntar också på mina blodprov....jag är trött att vara trött och sömnhjälpen jag fick hjälpte ju inte så jag struntar i dem. Hoppas du får sova och att du också slipper denna trötthet. Krammar i massor!!! Sov gott!

    SvaraRadera