torsdag 5 februari 2009

ja, halleluja! *ler*

Det var bra att min bön hjälpte lite =)


Det är lugnt här hos mig och 11an, har bara varit på lite andra ställen, därför inte här.


Oj oj jag ser på 4an Anders (han som kastar dosan varje gång, från den ena handen till den andra, vädergubben, heter ju Anders )


Han säger att det kommer bli snö.. Men jag vill inte ha mera snö!


Jag vill ha varma solstrålar från vårsol och se krokus i rabatten utanför husen...


Men enligt vädergubben-Anders, så blir det jul igen..


På Måndag ska jag som sagt börja arbeta så smått men ändå. Jag är besviken på chefen som inte ringt och meddelat mig,på vilken skola och vilken tid jag ska vara där.


Om jag har ringt, men utan att få tag i dom eller blivit uppringd tillbaka. Det är inte att se till individen, å nej chefen bryr sig  mindre än någon annan om att framförhållning inför jobb kan vara bra för den som inte arbetat på flera år... Men icke!


Nu droppar det in mail här på min mailbox som jag vill läsa, så nu säger jag godnatt till Er där ute i cybern.


Sussa sött!


Tack för era fina kommentarer, jag kommer in till er nästa gång jag är online på pressen!


1 kommentar:

  1. Hoppas du fått sovit gott? Ja dessa chefer...Det var jätte trist att höra att dem inte ens kan lyfta luren...Hoppas att det löser sig...men dålig stil. Här snöa det som bara den igår...jag vill inte ha detta snöväder :( Önskar dig en fin fredag, kram

    SvaraRadera