måndag 2 februari 2009

måndag FM

Tack du nettan, för att du ringde och väckte mig vid 10 :)


Jag behöver verkligen ställa tiderna till rätta för att orka komma igång med mitt arbete om en vecka. Sov kasst i natt.. Somnade kanske vid 4. En sådan lätt sömn.. Förhoppningsvis kan jag vara trött i kväll och somna i god tid. Rytmen måste tillbaka. Det är med blandade känslor jag tänker på arbetet.. Försöker hela tiden att använda mig av positive thinking.. Men ibland känns det tvärtom. Nu ska jag skingra tankarna och åka över till min vän nettan för att prata lite och spela gitarrhero. =)


Längtar till em. när min dotter kommer hem igen, efter pappahelgen.


jag kommer föri er senare, för just nu skiner solen och jag ska gå ut.


Tack för era kommentarer. Dom värmer!


Ha en fin start på en ny vecka.


Kram ninis

5 kommentarer:

  1. Ja detta med att inte få sova är så jobbigt. Hoppas du får sova inatt. Ha det mysigt hos din vännina...spela för mig med ;) det är så kul. Ha en fin måndag, kram Pane

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt mere snö än vad Ni har!!! Det har snöat här sedan i går kväll...men ingen sol som tydligen skiner hos Er. Ha en bra dag och hoppas Du får sova ordentligt i natt. Kramisar

    SvaraRadera
  3. Solen skiner på dagen vet du, o inte på natten*L*.
    Kram på dej N..

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får sova inatt, kram

    SvaraRadera
  5. tänker på dig. Kram Gäddan!

    SvaraRadera