torsdag 8 december 2011

nattliga tankar

Tack rara ni, för kommentarer, gillar att läsa dem. Jag ska försöka mig på att lägga till er via länkar så jag lättare hittar in till er igen också.
I dag har jag inte gjort många knop, men jag är ganska glad för det har kommit snö nu äntligen och det är fint när det lyser upp lite och jag har pluggat en del. Samordnat kanske är mer rätt uttryck. Jag är tilldelad att vara projektledare just nu, det medför extra uppgifter. Vi är en grupp på 5 st. alla sak ha sina moment i våra gruppuppgifter och jag är den som får fördela och granska samt vara den som skickar in innan deadline. Det fixar jag har ju arbetat i skolan och samordnat förr, M E N det är inte allt man gör och säger som tolkas på det vis vi önskar i gruppen så missförstånd har redan uppstått. Ärligt talat är vi mitt i det nu och jag gör allt jag kan för att saker ska trasslas ut och fortsätta bättre än innan. wish me good luck. ;) Utbildningen är ganska udda när den bedrivs på distans, eftersom mailen är vårt kontaktnät. Det är i alla fall mesta dels kul om en lite svårt, men det ska väl vara så. Inte så att jag gjort detta förr precis.
Nu är det ..7 dagar kvar sedan befinner vi oss på Gambia jag och 14. Jag längtar som en tok!
Ska ta mig en liten runda till dem jag känner igen nu, sedan är det tack o godnatt. <3
/ninis

1 kommentar:

  1. Det blir alltid lättare misstförstånd i skrift än i tal, men jag tror att du kommer att ro det i land.

    SvaraRadera